-
May 30th, 2026, 07:33 AM
clewrslr Member
Rejestracja z nudów i dzień, w którym matematyka przestała m
Pracuję w księgowości. Wiem, co sobie myślisz – suchy temat, cyferki, excel do późna. I masz rację. Moje życie to pasmo faktur, deklaracji podatkowych i wiecznych terminów. Ale w każdym biurze zdarza się ten moment, kiedy komputery liczą, kawa wystygła, a ty patrzysz w okno i myślisz: "Czy to już wszystko?".
Taki moment przytrafił mi się w środowe popołudnie. Właśnie zamknęłam kwartał, wysłałam raporty, a szefowa poszła na spotkanie. Zostałam sama w open space. Trzy godziny do końca pracy i zero roboty. Normalnie bym przeglądała Allegro albo czytała plotki. Ale tamtego dnia coś mnie tchnęło. Siedziałam, grzebałam w telefonie i trafiłam na forum, gdzie dziewczyny pisały o dodatkowych pieniądzach na wakacje.
Ktoś rzucił hasło: vavada bonus za rejestrację. "Dostajesz coś za nic" – brzmiało jak ściema. Ale jestem księgową, prawda? Wiem, że jeśli coś jest za darmo, to zazwyczaj ty jesteś towarem. Tym razem jednak ciekawość wygrała. Nie miałam nic do stracenia. Nawet nie musiałam wpłacać własnych pieniędzy na start. Sam bonus – pakiet darmowych spinów – był wystarczający, żeby sprawdzić, o co chodzi.
Zarejestrowałam się w trzy minuty. Imię, nazwisko, email. Potwierdziłam link z wiadomości. I tak – dostałam swoje spiny. Trzydzieści czy czterdzieści, już nie pamiętam. Wiedziałam, że to kwota śmieszna, że na pewno nic z tego nie będzie. Ale pomyślałam: "Poćwiczę, zobaczę, jak to działa. Potem zamknę i tyle".
Zaczęłam kręcić. Wybrałam automat z motywem greckim – jakieś amfory, laury, bogowie. Nic specjalnego. Spiny leciały jeden za drugim. Wygrywałam grosze, czasem kilka złotych. Byłam spokojna, bo przecież nie ryzykowałam swoją kasą. Traktowałam to jak grę w oczko z koleżanką na imprezie – dla zabawy.